piątek, 10 lipca 2015

Lista przebojów kom=kom, obs=obs #1

Temat już poruszałam niejednokrotnie. I poruszę kolejny raz, na pewno nie ostatni. Przeglądając różne grupy blogowe "zachwyciła" mnie kreatywność dzisiejszej młodzieży. Naprawdę. Ciągle się zastanawiam, skąd czerpią pomysły na teksty zachęcające do wymiany kom=kom, obs=obs. Planuję serię wpisów z takimi cytatami. Potraktujcie je jako ciekawostki z blogosfery i nie podchodźcie do nich bardzo poważnie ;) Dla własnego zdrowia psychicznego ;)

"BARDZO PROSZĘ O KLIKNIĘCIA, ZA SCREENY ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ
PODAWAJCIE LINKI DO SIEBIE"

 "Zapraszam do mnie :) daje obs za obs i tak dalej pisać w komentarzach"
[to i tak dalej brzmi bardzo na odczepnego; a przecież ludzi trzeba zachęcać]

"Zapraszam na nowy post na moim blogu :) daje obs za obs i tak dalej podawać linki do swoich blogów w komentarzach :* "

"Proszę o klikniecie w linki na blogu :)
Bez oszustw- poròbcie screeny jako dowòd, a Ja odwdzięcze się kreatywnym komentarzem na Waszym blogu."
 [jak widać aby otrzymać komentarz należy pokazać dowód dodania swojego; najprościej porównać to do potwierdzenia przelewu lub paragonu; ależ ta młodzież przedsiębiorcza]

"Komentarz za komentarz
Obserwacja za obserwacje
ODWDZIĘCZAM SIĘ TYM SAMYM"

 "obs/obs
kom/kom
nie zaczynam."

 "Potrzebuję Was, kochani! Zapraszam! Co powiecie na wspólną obserwację?"
 [potrzebuję Was Wyborcy!]

 "Obserwacja --> Obserwacja i komentarz dla ciebie
Komentarz --> Dwa komentarze
Obs + kom --> Obserwacja i trzy komentarze dla ciebie

Wszystkie posty komentuje kreatywnie!"
 [tutaj przykład cennika; ciekawe czy komentarze są tak samo kreatywne jak on]

" Zapraszam!
Obs/obs
kom/kom
klik w reklmy/klik w reklamy
Prosze o klik w reklamy
Odwdziecze sie"
 [hi hi hi ^^ klik w reklamy; cóż przynajmniej jest szczerze...]

 "Ktoś kom/kom , obs/obs? Jeśli tak to komentujcie i obserwujcie mnie , a ja zrobie to samo :))"
[nauczcie się wreszcie składać zdania; ten początek to sensu nie ma]

 "Wzajemne klikanie ?"

 "ty  ------------> ja
obserwacja ------> 2 komentarze
komentarz --------> 2 komentarze
obs + kom --------> 4 komentarze""
 [kolejny ciekawy cennik; ciekawe czy autor umieścił go także w zakładce współpraca na blogu?]

 "Obserwacja za obserwację?
Miły kom. za miły kom.?
Jeśli jesteście zainteresowani zaczynajcie, a linki do blogów zostawiajcie w kom, od razu oddaję"
 [miły komentarz - czyżby kolejny hit, który wypchnie z użycia szczere komentarze?]

 "Wejde na kazdego bloga i zaobserwoje do godziny 23:00. Kom/kom; obs/obs"
 [oferta ważna przez czas ograniczony]

 "Kochani jeszcze jedna prośba. Niewiele nam brakuje do 50 obserwujących możemy na was liczyć?
Możemy się odwdzięczyć"
 [a czemu to pełne liczby obserwatorów są takie ważne? jak zwykle chęć bogactwa]

 "KOM/KOM?ZACZNIJ
OBS/OBS?ZACZNIJ"
[kum kum; co to? żaba?]

2 komentarze:

  1. Żenada. A wiesz co mnie najbardziej boli? Że w efekcie mają duży ruch na stronach, dużo obserwatorów itp... Wiem, że nie jest to szczerze, ale kurcze i tak dziwnie się czuje jak widzę wartościowego bloga, gdzie autor nie ma takiego parcia na szkło i nie ma za dużo komentarzy i obserwatorów. No cóż, życie.
    Ja osobiście miałabym wyrzuty sumienia przez taką sztuczną wymianę, bo jednak jest to nieuczciwe w stosunku do innych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję dokładnie to samo :/

      Kiedyś trafiłam na forum blogowe, gdzie młode dziewczyny wymieniały się prośbami o like'i, obserwacje, komentarze, a nawet klikanie w reklamy. Zmroziło mnie to co przeczytałam. Zauważyłam tam też charakterystyczny pseudonim jednej ze znanych blogerek modowych. Bardzo mnie to rozczarowało. Dziewczyna uczestniczyła w tym wszystkim. Nie potrafię tego pojąć zwłaszcza, że jest śliczna i ma bardzo dobre zdjęcia i stylizacje. Nie potrzebowałaby takich "wymian", bo dałaby radę bez tego się wypromować. Od tamtej pory straciłam do niej szacunek - uważałam ją za bardziej uczciwą.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)