wtorek, 30 czerwca 2015

Dzieło miesiąca: Lu Jian Jun



Autorem tego obrazu jest Lu Jian Jun. Niestety nie znalazłam informacji o tytule tego obrazu, ani informacji o formacie i technice. Nie zraziło mnie to jednak i umieściłam obraz tego artysty w dzisiejszym wpisie.

Z dużym zainteresowaniem oglądałam obrazy tego twórcy. Skupiają się głównie na chińskich kobietach, tkaninach i meblach nawiązujących do kultury Chin. Część obrazów posiada fragmenty podobne jak powyżej, czyli tkaniny lub tła wykonane bardziej szkicowo, "brudno". Ale jest też duża część obrazów, z bardzo "czystymi" fragmentami. Jedne i drugie wyglądają interesująco.

Główną rolę grają kobiety i ich szaty. Czasem pojawiają się krzesła i toaletki. Obrazy są bardzo statyczne i odrobinę majestatyczne.

Moje opisy może niewiele Wam dają, ale naprawdę polecam tego artystę. Wpiszcie w Google Grafika nazwisko i oglądajcie ;)


Źródło:
http://2.bp.blogspot.com/-Em07gFd9Pk4/UKgRA7vbPBI/AAAAAAAAchk/WM0WRsT8V7A/s640/Lu+Jian+Jun+-+Lu+Jianjun++%2819%29.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)