poniedziałek, 25 maja 2015

Konkurs dla projektantów ubioru - Marywilska 44 Art Fashion

No i mam dla Was, Drodzy Czytelnicy kolejny konkurs związany z projektowaniem ubioru. Kilka dni temu dostałam informację o nim od pewnej Pani przez wiadomość na Funpage'u. Bardzo się cieszę, że informujecie mnie o konkursach :) Najpierw zapraszam do zapoznania się z plakatem.



A teraz kilka słów ode mnie. Konkurs organizuje wielkie centrum handlowe Marywilska 44, znajdujące się w Warszawie. Poniżej dokładniejsze informacje.

  • Zaprojektujcie i uszyjcie strój inspirowany jesienią.
  • Wykonajcie zdjęcia stroju na modelce i wyślijcie na adres mailowy podany na plakacie. 
  • Wyślijcie maksymalnie 3 fotografie.
  • Termin nadsyłania zdjęć to 16.08.2015 - macie duużo czasu ;)
  • Fotografie zostaną opublikowane na Funpage'u organizatora.
  • Użytkownicy Facebooka wybiorą 5 najlepszych za pomocą like'ów.
  • Najlepsze stroje zostaną zaprezentowane na gali urodzinowej centrum handlowego 6 września 2015 (na autorze, modelce lub manekinie).
  • Zwycięski projekt wybierze Jury - Piotr Koncki, stylista Polsatu i Robert Rozmus, aktor.
  • Zwycięzca otrzyma nagrodę pieniężną - 2 000 zł.
  • Adres mailowy: sekretariat@marywilska44.waw.pl
  • Strona internetowa: www.marywilska44.waw.pl

A teraz trochę bardziej krytycznie. Nie cierpię takich konkursów. Konkursów, w których o zwycięstwie decyduje ilość like'ów i znajomych na Facebook'u. To moim zdaniem najbardziej niesprawiedliwe konkursy. No ok, ostatecznego zwycięzcę wybierze Jury, ale jakoś jego skład mało mi mówi :/ Jakiś stylista i aktor. Może są rozpoznawalni, ale mnie to jednak nie przekonuje. Plakat wygląda profesjonalnie, przypomina mi inne plakaty związane z tą tematyką konkursów, ale jakoś mało ma wspólnego z hasłem przewodnim - Jesień. Hasło jest też trochę oklepane, lepiej byłoby zaprojektować strój związany z wizerunkiem samego centrum handlowego. I kolejna sprawa, konkurs jest jakby modnym dodatkiem do urodzin centrum handlowego. Więc nie jest to z pewnością konkurs dla bardziej profesjonalnych projektantów. Szukałam regulaminu konkursu, ale albo go nie ma, albo jest dobrze ukryty.

Mam nadzieję, że bardzo Was nie zraziłam do tego konkursu. To moje osobiste zdanie i podałam wiele powodów przez które nie wezmę w nim udziału. Poza tym do Warszawy mam daleko ;) Zainteresowanych zapraszam do projektowania i szycia i czekam na Wasze realizacje.

5 komentarzy:

  1. Hehe super :) Tylko wielka szkoda, bo ostatnio uszyłam bardzo wiosenny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie pora pomyśleć o projekcie jesiennym ;) Jest jeszcze dużo czasu

      Usuń
  2. Jak dla mnie konkurs nawet ciekawy, można wykonać jeden projekt i wysłać a czemu nie :)
    Ja jestem za, to szansa dla tych aby mogli się sprawdzić przed publicznością i przed krytyką.
    Ale wielki minus te lajkowanie, czy nie może oceniać projektu jury :/
    Pomyślę o tym konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dopisać, dziękuję za umieszczenie tego posta :) pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Ostatnio mam trochę mało czasu na wyszukiwanie konkursów, ale czasem dostanę o jakimś informację. Tak było z tym :)

      Ogólnie konkursy to fajna sprawa, ale jak czasem zagłębię się w regulaminy i zasady... to jest wiele haczyków i problematycznych wymagań.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)