sobota, 25 kwietnia 2015

Uczelnia artystyczna: Struktury tekstylne


Są zajęcia, które odbywają się tylko dla studentów danej specjalizacji. Do takich mogę zaliczyć Struktury tekstylne.


Zajęcia miały charakter konsultacji tak jak wiele innych. Dostałam listę tematów i miałam jeden z nich zrealizować. Tematy dotyczyły głównie przyrody, roślin i zwierząt oraz takich pojęć jak lód, ogień itd. Musiałam odwzorować jakąś fakturę, strukturę przez wykonanie wielu takich samych elementów i połączeniu ich. Struktury tekstylne trwały dwa semestry.

Jedną z realizacji przedstawiłam już w osobnym wpisie. Możecie ją dokładnie obejrzeć poniżej. Oczywiście miałam więcej realizacji, ale jedna leży gdzieś w szafie, a druga zaginęła na uczelni ;)


1 komentarz:

  1. Coś wspaniałego, szkoda, że w Warszawie brak takich specjalizacji, no ale cóż nie można mieć wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)