piątek, 27 marca 2015

The Return - film Karla Lagerfelda

Filmy Karla Lagerfelda są na tyle interesujące, iż uznałam, że warto o nich napisać więcej niż jeden post. Dziś zapoznam Was z dłuższym filmem niż poprzednio. Trwa prawie 25 minut. Jest także krótki filmik dotyczący powstawania filmu i tym razem to od niego zaczęłam. Poniżej macie oba, najpierw ten krótki, a potem ten właściwy.





A teraz mały skrót. Film przedstawia powrót Chanel. Jej pierwsze kolekcje po długiej, kilkunastoletniej przerwie. Pierwsza kolekcja okazuje się klapą. Jednak to nie zniechęca Coco i działa dalej, aż w końcu odnosi sukces.
Sporą część filmu zajmuje wywiad z Chanel. Warto dokładnie się przysłuchiwać, bo mówi ciekawe rzeczy.
Jest jeszcze sporo innych ciekawostek, ale odkrywanie ich zostawiam Wam. Film mi się podobał, ale większe wrażenie zrobił na mnie "Reincarnation". Chyba bardziej wolę bajkowe klimaty ;)

1 komentarz:

  1. Jestem zachwycona tymi krótkim odcinkami o Chanel.
    Często je oglądam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)