wtorek, 10 lutego 2015

Czy Was to interesuje?

Ostatnio mało wpisów, ale jak już zapowiadałam blog nadal funkcjonuje i będzie funkcjonował. Za dużo czasu i uwagi już w niego wpakowałam, aby rezygnować. Jednak sprawy osobiste zabierają mi teraz więcej czasu niż wcześniej i to jest powód mniejszej ilości wpisów.

Dziś mam pytanie: Czy interesują Was sprawy ślubne? Od razu mówię, że nie zamierzam zmieniać profilu bloga na typowo ślubny. Chciałam opublikować serię wpisów ślubnych. Wiele z nich będzie związanych z modą, inne z organizacją itd. Dopiero planuję konkretne tematy. Na pewno będę się starała napisać coś innego niż na portalach typowo ślubnych, ale jestem też ciekawa na ile może to być interesujące dla czytelników.

Jeśli chodzi jeszcze o inne wpisy. Przerabiam teraz bardzo intensywnie dwie książki związane z modą. Jak tylko skończę napiszę coś na ich temat. Dodatkowo właśnie przyszła do mnie paczka z nowymi lekturami. Tylko zastanawiam się kiedy znajdę czas, aby przeczytać to wszystko ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)