wtorek, 6 stycznia 2015

2015 - co czeka bloga?

Nie lubię robić postanowień noworocznych. Nie lubię i wiem, że większości z nich bym nie zrealizowała. Przyszłość potrafi być nieprzewidywalna. Ja także. Ale mogę wypisać parę rzeczy, które być może się spełnią.

BLOG SEN O ISELLE
Zamierzam go dalej prowadzić, dalej pisać, wrzucać zdjęcia itd. Jak mi to pójdzie, tego nie wiem. Poświęciłam mu już tyle czasu, że szkoda by mi było go teraz zostawić. To kawałek mojego życia. Jednak obawiam się, że będę poświęcała mu mniej czasu. Nie mogę żyć tylko blogiem, mam swoje życie, które (o zgrozo) wypełni wkrótce większość mojego czasu. Ten rok będzie prawdopodobnie kolejnym przełomem w moim życiu pod wieloma względami.

WPISY
Prawdopodobnie będę kontynuować tematy, które rozpoczęłam i je rozbudowywać w miarę możliwości. Pomysłów na nowe wpisy mam dużo. Inna sprawa czy kiedykolwiek opublikuję wiele z nich.
Nadal pojawiać się będą wpisy dotyczące zajęć na uczelni artystycznej, pojawią się zdjęcia moich martwych natur, dzieła miesiąca, muzyka do pokazu mody, pokazy victoria's secret, propozycje książek i filmów, teksty związane z modą i projektowaniem.
Pod znakiem zapytania stoi wyzwanie inspiracyjne, ale spróbuję się wziąć w garść.
Co jakiś czas (w zależności czy będę miała materiały na tekst) na blogu zagoszczą wpisy gościnne, o twórcach, teatrach, wystawach, konkursach itd.
No i pomysły na nowe wpisy (które niekoniecznie ruszę, ale prawdopodobieństwo jest): malarstwo olejne, portrety, szpachelki, porady fotoszopowe, historia ubioru i sztuki, malarstwo plenerowe. To tylko niektóre. Ale jak zawsze mówię jestem otwarta na wszelkie propozycje.

DRUGI BLOG
Mimo początkowych, szczerych chęci, coś mi nie idzie prowadzenie drugiego bloga. Jego istnienie na razie jest w zawieszeniu. Dopóki nie podejmę ostatecznej decyzji, to będzie gdzieś tam sobie trwał w internecie. Być może treści z niego przerzucę tutaj. Okaże się w przyszłości.

KOLEJNE AWARIE?
Awaria to już praktycznie drugie imię mojego laptopa. Także nie zdziwcie się na wiadomość o małych przerwach (lub większych). Szkoda mi ten sprzęt wywalać póki dycha (miłosierna samarytanka się znalazła) i nie mam jeszcze wyraźnej konieczności kupować nowego.

MOJE ŻYCIE PRYWATNE?
Zwykle unikam pisania o moim ogólnym życiu prywatnym. A jak już coś napiszę to niewiele. Wątpię, by czytelników to interesowało. Ale jak już pisałam, jestem otwarta na różne pytania i może na niektóre o charakterze prywatnym odpowiem. Ale nie szukam modeli do aktów ;)

WYGLĄD BLOGA
Możliwe są małe zmiany. Ale raczej niewielkie. Obecny wygląd mi odpowiada, mam nadzieję, że również Wam. Bardziej minimalistyczny już być nie może. Minimalizm jest ładny, ale nie jestem jego wielką fanką. Po prostu niektóre rzeczy muszą być na blogu i ich nie wywalę.

WSPÓŁPRACA?
Na razie nic takiego z nikim nie planuję. Wszelkie informacje przydatne w tym temacie znajdziecie w odpowiedniej karcie na górze bloga (propozycje, statystyki itd.) oraz pytając mnie. Nie jestem raczej atrakcyjnym kąskiem dla sponsorów ;) Czasem dostaję propozycje napisania o czymś czy udostępnienia mojego tekstu, ale są to bardzo rzadkie przypadki. Na ten moment jednak zdradzę, że przymierzam się do napisania paru słów o pewnej hmmm..... no o czymś (dopiero zapoznaję się z tym czymś i wtedy zdecyduję, czy jest to na tyle interesujące, aby coś pisać), ale nie będę miała z tego wielkich zysków (znaczy niby małą reklamę, ale raczej nic nieznaczącą).


Na ten moment to chyba już wszystko. Jeśli sobie coś przypomnę to z pewnością napiszę. Pora zacząć nowy rok na blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)