czwartek, 25 grudnia 2014

Muzyka do pokazu mody #4

W zeszłym miesiącu pisałam o muzyce klasycznej, do której dziś odrobinę nawiążę. Najprostszym sposobem zorganizowania tła muzycznego na pokazie mody jest oczywiście odtworzenie muzyki z odpowiedniego sprzętu. Ale jeśli chcemy nadać widowisku więcej klasy i powagi można się zastanowić nad wynajęciem … orkiestry. No może nie od razu całej, a tylko kilku muzyków ;) Muzyka wykonywana na żywo jest bardzo ciekawym rozwiązaniem.

No ale wrócę do samej orkiestry. Z pewnością duże domy mody mogą sobie pozwolić na taki wydatek. I co najciekawsze orkiestra nie musi wykonać tylko muzyki klasycznej, ale także muzykę popularną czy filmową. Poniżej macie przykład, który zaciekawił nawet Kocurka - Klaus Badelt Pirates of the Caribbean. To przykład, że orkiestra może naprawdę porwać swoim wykonaniem ;)




Następna propozycja to utwór Rhianny Only Girl (In The World) w klasycznym wykonaniu zespołu Aston. Muszę przyznać, że taka wersja znanego utworu mnie pozytywnie zaskoczyła. Grupa co prawda nie ma rozmiarów orkiestry symfonicznej, ale świetnie sobie poradziła. Polecam obejrzeć ich inne wykonania.


 

Na koniec mała dawka Disney'a. Bardzo mnie cieszy, że orkiestry nie wykonują wyłącznie muzyki klasycznej, a sięgają po soundtracki czy światowe muzyczne hity. The Lion King Philharmonic Youth Winds



Przykłady, które Wam podałam niekoniecznie są odpowiednie do pokazów mody. Wiele zależy od tego jaka to kolekcja, gdzie odbywa się pokaz, jakimi środkami finansowymi dysponujemy itd. Jednak w swoich poszukiwaniach odpowiedniego podkładu muzycznego natchniecie się na wiele różnych utworów. Wiele będzie się Wam bardzo podobało. I większość będzie nieodpowiednich. Warto wtedy zapytać różnych osób o opinie. Warto wyobrazić sobie cały pokaz. Ja przedstawiłam Wam tylko kolejną możliwość ;)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)