środa, 19 listopada 2014

Pytania do mnie? Możecie je zadawać także przez Ask.fm

Decyzję o wypróbowaniu Ask.fm podjęłam dosyć spontanicznie, bez większego zastanowienia. Czy się sprawdzi, czy będzie przydatne? Nie wiem. Zależy od Was, czytelników. Choć zwykle Ask.fm używa młodzież zadająca głupie pytania, stwierdziłam co mi szkodzi. Spróbować można.

O co w tym chodzi? Każdy może zadać mi pytanie. Zupełnie anonimowo, bez rejestracji w Ask.fm. W menu na górze bloga umieściłam odnośnik do Ask.fm. Także po lewej stronie znajdziecie okienko do zadawania pytań. Nie chcę Was zmuszać do korzystania z Ask.fm. Możecie nadal zostawiać komentarze pod postami lub pisać do mnie prywatne maile i wiadomości gg , także na Facebook'u. Jednak zaletą Ask.fm są pytania i odpowiedzi w jednym miejscu, dostępne do wglądu dla wszystkich. Czy będziecie z tego korzystać czy nie, zostawiam decyzję Wam ;) Zawsze jednak to dodatkowa droga, aby o coś zapytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)