piątek, 7 listopada 2014

Film: Christian Dior - nieznane oblicze

W tym miesiącu mam dla Was bardzo ciekawy film dokumentalny. Jeśli interesujecie się modą i projektantami mody, to jest to idealna propozycja. Ciężko mi wyszczególnić zalety i wady filmu. Poprawności informacji w nim podanych też nie ocenię, bo nie jestem ekspertem od Diora, choć mam nadzieję dowiedzieć się o nim znacznie więcej. Film nie jest długi, trwa ok. 50 minut i co najlepsze jest z polskim lektorem. Tak więc nie zastanawiajcie się długo. Zapraszam do linku poniżej. Film jest dostępny na kanale You Tube. Miłego seansu :)


Christian Dior - nieznane oblicze (Christian Dior, le couturier et son double), Philippe Lanfranchi 2005



1 komentarz:

  1. ooo nie widziałam go jeszcze, mam co oglądać na weekend :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)