wtorek, 25 listopada 2014

Dzieło miesiąca: Dawn

Zamierzałam przedstawić Wam cykl obrazów pewnego polskiego malarza współczesnego, jednak plany pokrzyżowała mi wyszukiwarka internetowa. Wyszukała mi ten właśnie obraz. Zakochałam się w nim od pierwszego spojrzenia.

Poniżej możecie podziwiać kilka różnych materii: błyszczącą tkaninę sukni, delikatną siateczkę na ramionach oraz ciężkie kotary w tle. Jak dla mnie to uczta dla oczu. No i całość jest bardzo estetyczna. W tym momencie mam ważną wskazówkę dla osób zaczynających malować: oglądajcie inne obrazy. W muzeum czy w internecie, ale oglądajcie. Nawet próbujcie odwzorować niektóre obrazy lub fragmenty za pomocą pędzla i farb. To świetne ćwiczenie.


Edmund Hodgson Smart (1873-1942)
Dawn (Świt) 1907


Źródło obrazu:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c4/Dawn_%28Edmund_Hodgson_Smart,_1907%29.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)