poniedziałek, 10 listopada 2014

DWA LATA BLOGA

Dokładnie dziś mijają dwa lata od moich pierwszych wpisów na tym blogu. Niesamowite, że przetrwał tak długo, że miałam ciągle nowe pomysły na wpisy i jego rozwój. Można powiedzieć, że stał się moim oczkiem w głowie ;)

To Kocurek namówił mnie na jego założenie, choć pewnie bardziej wtedy myślał o stronie internetowej. Blog miał być moim portfolio. Wiedziałam od początku, że oprócz malarstwa z czasem wprowadzę realizacje z projektowania ubioru. Ale nie sądziłam, że zacznę pisać wpisy z poradami i wskazówkami dla innych :) Nie myślałam wtedy o funpage'u, konkursach projektowych ani o zabawach w Photoshopie. Wiele się od tego czasu zmieniło.


Wszystko co zyskałam dzięki Sen o Iselle

  • wiele godzin w Photoshopie spędzonych na obrabianiu zdjęć, ilustracji, tworzeniu grafik, napisów, uczeniu się skrótów klawiszowych, retuszy itd.
  • pisanie, pisanie i jeszcze raz pisanie - doskonalenie warsztatu pisarskiego, przetwarzanie myśli na tekst
  • pochwalenie się światu moim malarstwem, projektami, realizacjami, moją sztuką itd.
  • nawiązanie nowych kontaktów z ciekawymi ludźmi
  • zdobycie wiedzy z zakresu prowadzenia bloga, funpage'a, reklamowania bloga i pozyskiwania czytelników - naczytałam się tego mnóstwo, niektóre rzeczy wprowadziłam w życie
  • zebranie części swojej wiedzy z życia i uczelni w jednym miejscu
  • dokładniejsze dokumentowanie fotograficzne moich nowszych prac
  • poznawanie nowych książek, filmów, blogów
  • wiele nowych, ciekawych pomysłów do realizacji
  • i jeszcze więcej innych rzeczy o których nie pamiętam ;)

Nic bym nie zdziałała na blogu bez moich czytelników i komentujących. To dzięki Wam w najtrudniejszych momentach brałam się w garść i przygotowywałam kolejne wpisy. A jest coraz lepiej. Od kliku miesięcy obserwuję wzrost liczby odbiorców bloga. Bardzo mnie to cieszy i motywuje ^^

Chciałabym napisać znacznie więcej ważnych i podniosłych rzeczy, ale nic nie przychodzi mi do głowy. W takim razie nie będę przedłużać tego wpisu. Zapraszam Was do moich kolejnych postów ;)

5 komentarzy:

  1. Gratulacje! :) 2 lata to już coś, można przez ten czas bardzo dużo osiągnąć w blogosferze. A najważniejsze, że blog rozwinął Ciebie, że nadal masz mnóstwo pomysłów i chęci do działania. Co prawda zaglądam tutaj od niedawna, ale trzymam kciuki za Twój dalszy rozwój, zwłaszcza, że podobnie jak ja, zajmujesz się szeroko pojętą sztuką :) Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ciężko mi uwierzyć, że minęło już tyle czasu. Początek był bardziej zabawą, teraz podchodzę do tego bloga bardziej poważnie. Najgorzej to przetrzymać pierwszy, drugi rok ;) A czytelnicy to największy skarb ^^

      Usuń
  2. Gratulacje !!! ale to zleciało. Czasami jest tak, że nie ma się pomysłu na kolejny post, ale po napisaniu jednego zaraz pojawia się następny. Życzę Ci powodzenia w rozwijaniu swojej pasji oraz bloga. Ciekawe masz tematy a przede wszystkim pomogłaś mi jako studentka, znalazłam odpowiedzi na moje dręczące pytania. Ja to już jestem stałym czytelnikiem :) Powodzenia w rozwijaniu bloga - Pozdrawiam Iwakki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^ Jest dokładnie tak jak piszesz, jeden post napędza kolejne. O studiach zamierzam napisać jeszcze dużo więcej :)

      Tak w ogóle marzy mi się, aby wiedzieć więcej na temat różnych studiów artystycznych, chciałabym przedstawiać różne kierunki, uczelnie, opinie, zdjęcia, aby ułatwiać osobom zainteresowanym wybór. Nie tyle reklamować, ale informować, oceniać i przedstawiać ośrodki kształcenia w różnych miastach. Zawsze dobrze się czułam w środowiskach szkolnych i uczelnianych i na targach edukacyjnych ;p

      Usuń
    2. Zapomniałam dopisać:
      Największą moją radością są właśnie stali czytelnicy ^^ Dziękuję Wam i oby było Was jeszcze więcej ^^

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)