niedziela, 5 października 2014

Z Atelier Iselle: jeansowa kurtka

Kilka miesięcy temu stworzyłam drugiego bloga - Atelier Iselle. Może to dodatkowy problem, ale chciałam rozgraniczyć moje własne, zrealizowane projekty od treści artystycznych, projektowych itd. Atelier ma się skupić wyłącznie na ubraniach i ewentualnie dodatkach - ich prezentacji. Wszelkie artykuły, porady i inne treści będą nadal pojawiały się na blogu Sen o Iselle. Aby moi czytelnicy byli na bieżąco ze wszystkim będę tu zamieszczać wpisy z odnośnikami do nowych ubrań. Takie jak ten, który właśnie czytacie. Ale możecie także dodać Atelier do obserwowanych blogów lub kliknąć w funpage'a Atelier.



Kurtka. Tkanina: naturalny, sztywny jeans w ciemnym kolorze. Metalowy zamek błyskawiczny. Widoczne dekoracyjne stębnowania grubszą nicią. Wykonana w styczniu 2014. Szyła krawcowa, nie czułam się na siłach to wykonać. Krawcowa miała z tym odrobinę problemu mimo profesjonalnych maszyn - jeans był dosyć gruby i ciężko było zrobić zakładki rękawów - i tak wyszły zupełnie inaczej niż w projekcie :/ Trochę szkoda, bo wykonałam z flizeliny rękaw-prototyp z zakładkami, był naprawdę fajny. No ale jak widać nie zawsze można wygrać z tkaniną ;p Ah, jeszcze jedno. Zdjęcia są bez głów, i tak wyglądają lepiej niż zamazane. Niestety nie miałam wyjścia, a nie chcę odebrać pozwu z sądu :) Na przyszłość pomyślę o zabezpieczeniu się papierkiem.

Więcej zdjęć w Atelier Iselle - Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)