sobota, 4 października 2014

Projektowanie mody: szablon z modelkami stardoll 1

O stronie Stardoll wspominałam przy papierowych i internetowych ubierankach. Kiedyś dosyć często z niej korzystałam. Jednak wymyślanie własnych kreacji jest o wiele fajniejsze niż ubieranie laleczek w gotowe stroje choć niewiadomo jak ładne. Panienki ze wspomnianej gry-ubieranki wielokrotnie służyły mi za szablony przy projektowaniu ubrań. Poniższy szablon wyszedł mi nieco ciemny, ale mam nadzieję, że poradzicie sobie z tym problemem. Dla niewtajemniczonych przypomnę jak to działa: drukujecie kartkę z szablonem, nakładacie na nią kartkę ksero przerysowujecie fragmenty modelki i rysujecie ciuszki, potem wystarczy pokolorować. To duże ułatwienie dla osób dopiero zaczynających rysować postacie modelek i pomaga wyrobić płynne rysowanie linii.

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękujemy. Zuzia wielokrotnie z tego szablonu korzystała, "projektując" własne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się przydał :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)