czwartek, 30 października 2014

Muzyka do pokazu mody #2

W dzisiejszym poście przyjrzymy się kilku utworom z muzyki filmowej. Jak już kiedyś wspominałam jest to jeden z najczęściej wybieranych gatunków muzyki przez studentów projektowania ubioru. Ale nie tylko. Wszelkim widowiskom typu pokazy fajerwerków, ognia czy podświetlanych fontann zwykle towarzyszy utwór filmowy. W ostatnich latach popularne są motywy z Matrixa, Piratów z Karaibów, Gladiatora. To właśnie te utwory przedstawię dziś.


Przy wyborze podkładu muzycznego do pokazu, kierujmy się przede wszystkim charakterem naszej kolekcji. Poniższy utwór polecałabym do długich sukni, modelki koniecznie powinny iść powoli.
Gladiator Soundtrack, Now We Are Free, Hans Zimmer, Lisa Gerrard



Wybrałam dwa najpopularniejsze utwory. Co tu dużo pisać, muzyka Zimmer'a jest świetna, choć ja bym się kilka razy zastanowiła, zanim bym wybrała te propozycje do pokazu mody. Moim zdaniem bardziej nadają się do pokazów komercyjnych w galeriach handlowych (ubrania ze sklepów danej galerii) niż do pokazów kolekcji projektantów.
Pirates of the Caribbean Soundtrack, Hans Zimmer
He's Pirate
 

One Day


Utwór Clubbed to Death już przedstawiłam w jednym z wpisów, dlatego pominę go teraz i przedstawię inny bardzo popularny. Tak szczerze to jestem bardzo ciekawa jakby wypadł w przypadku pokazu mody. Na pewno kolekcja powinna mieć zdecydowany charakter ;)
Matrix Soundtrack, Navaras, Juno Reactor, Don Davis



Soundtracki nie zawsze są dobrym wyborem do pokazu mody. Często są zbyt nachalne i mogą przyćmić samą kolekcję. Lub po prostu do niej nie pasować. Wybierając taki utwór należy dokładnie przemyśleć sprawę i wyobrazić sobie cały pokaz mody. Nie chcemy przecież być kiczowaci ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)