czwartek, 9 października 2014

6. Wyzwanie inspiracyjne: Zima

Nie sądziłam, że takie pośpieszne wymyślanie projektów mi wyjdzie. A tu proszę. Sprawdzam hasło i od razu coś widzę w swojej wyobraźni. Nie oznacza to, że projekty są bardzo dobre, ale jak to bywa raz projekty są fatalne, a innym razem genialne. Kwestia szczęścia.

Hasło "zima" nasunęło mi takie skojarzenia: ciepłe, przytulne ubranie; białe; puchate i miękkie; otulające; trochę jak miś polarny. Jakże mogłabym w tej sytuacji nie zastosować mojego ulubionego polaru.


Opis projektu: tunika z białego polaru, z wielkim wywijanym kołnierzem (podwójnym); rękawy reglanowe do łokci, rozszerzane; dół (spódniczka) odcinana w talii; dzianinowa bluzka pod tuniką; leginsy; naszyjnik i kolczyki z dużych korali.

Z każdą kolejną próbą "kolorowania" projektu w programie graficznym dowiaduję się coraz więcej. Nie ukrywam, że na razie się tym wszystkim bawię. Przede mną jeszcze wiele ćwiczeń, ale efekty coraz bardziej mi się podobają. Nie miałam pojęcia, że to takie ... proste ^^

Post z serii Wyzwanie inspiracyjne dla projektantów mody

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Szczególnie skróty klawiszowe szybciej wchodzą ;)

      Usuń
  2. świetna tunika :). Ja bym dała inny materiał, bo nie lubię polaru, ale jestem pod wrażeniem pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)