czwartek, 25 września 2014

Muzyka do pokazu mody #1

Temat oprawy muzycznej pokazu mody poruszałam już jakiś czas temu w poście Jaką muzykę wybrać do pokazu mody?. Postanowiłam pociągnąć ten temat dalej i raz w miesiącu przedstawiać Wam moje propozycje utworów i kolejne wskazówki.

Jest pewna prosta i szybka metoda na znalezienie utworu do pokazu: filmiki z pokazów mody. Na You Tube możemy bez problemu obejrzeć widowiska znanych i mniej znanych projektantów i domów mody. Często pod filmikiem podawana jest nazwa utworu (lub w komentarzach). Jeśli nie znajdziecie to zawsze możecie pobrać utwór bez filmiku (są odpowiednie strony i programy do tego celu). Filmy z pokazów mody bardzo często są montowane, więc nie potrafię powiedzieć czy słyszany utwór był rzeczywiście odtwarzany podczas pokazu czy dodany tylko w filmie. Mimo to i tak te utwory świetnie się nadają na wybieg.

Filmiki to także doskonała okazja do przyjrzenia się chodowi zawodowych modelek, podejrzenia choreografii całego pokazu. I oczywiście do znalezienia nowych inspiracji projektowych ;)

Znalazłam dla Was kilkunastominutowy film z pokazu Haute Couture ELIE SAAB, kolekcja letnia 2014. Koniecznie obejrzyjcie, dawno nie widziałam tak pięknych sukien. Jeśli zaś chodzi o muzykę to w tym wypadku wykorzystano aż trzy utwory. Tytuły podano nawet w informacjach pod filmem. Duża wygoda.




Emil Berliner, Musique par le ballon
Downtown Party Network, Space Me Out feat. Egle Sirvydyte (Mario Basanov Remix)
Abstraxion, Les Histoires

1 komentarz:

  1. Suknie są przepiękne jak marzenie :) A muzyka idealna do tego pokazu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)