sobota, 13 września 2014

Koronkowe naszyjniki CD

 
Moją przygodę w pracowni projektowania biżuterii zakończyłam tymi trzema wisiorami. Kolorystycznie nawiązują do reszty mojej biżuterii. Przedstawiam je razem, bo łączy je koronka. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Poniższy wisior powstał pierwszy. Zainspirował mnie do wykonania innych wersji z koronką.
Opis: płyta CD pomalowana czarną farbą akrylową, naklejona czarna koronka syntetyczna, kwiaty namalowane złotą farbą


Opis drugiego wisiora: płyta CD, złota folia, naklejona czarna koronka syntetyczna


Trzeci wisior: płyta CD, naklejona czarna koronka syntetyczna, tylnia cześć pomalowana czarną farbą



Na zakończenie zdjęcie zbiorcze wszystkich naszyjników wykonanych z płyt CD.

2 komentarze:

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)