czwartek, 18 września 2014

5. Wyzwanie inspiracyjne: Farba

W przypadku tego hasła do głowy przychodziły mi różne pomysły: malowanie jedwabiu, farbowanie tkanin, malowanie wzorów na tkaninach itd. Próbowałam już takich rzeczy. Ale co by tu wybrać do projektu?

Pomyślałam, że ... jednak farbowanie tkanin. Wyobraziłam sobie białą, lekko przezroczystą tkaninę i kubek z rozcieńczoną farbą akrylową - błękitną, no może bardziej granatową. Myśląc co dalej miałabym z tymi rzeczami zrobić doznałam olśnienia.


Opis projektu: body z granatowej dzianiny bawełnianej; półprzezroczysta sukienka pofarbowana umocowana do stójki.

Wyszedł mi projekt przypominający strój baleriny, tancerki. Obrys powstał metodą klasyczną, czyli naszkicowałam postać i strój, poprawiłam czarnym mazakiem i zeskanowałam. Całą resztę wykonałam w odpowiednim programie. Trochę się zaskoczyłam jak łatwo radziłam sobie z narzędziami graficznymi. Jak poćwiczę to efekt powinien być dużo lepszy. W końcu to jak ... malowanie pędzlem, tylko jeszcze nie nauczyłam się go dobrze trzymać :) Serio.

Post z serii Wyzwanie inspiracyjne dla projektantów mody

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)