czwartek, 7 sierpnia 2014

Konkurs Do It Like A Fashion Designer


O tym konkursie dowiedziałam się zaledwie kilka godzin temu i od razu wiedziałam, że muszę go w miarę szybko przedstawić. Czas leci, a wiem, że znajdą się osoby pragnące wziąć w nim udział - np. ja ^^

  • Konkurs jest przeznaczony dla projektantów ubioru, biżuterii, akcesoriów. 
  • Zadanie jest proste: należy zaprojektować i wykonać element garderoby, biżuterii lub akcesoriów.
  • Wysyłacie rysunek/projekt przedmiotu/elementu biorącego udział w konkursie oraz wykonany projekt. Dołączcie dane kontaktowe. 
  • Kryteria oceniania: oryginalność, inwencja twórcza, możliwość komercjalizacji zaprojektowanego produktu, możliwość dodania projektu do kreatora demish.com., rozwiązania kolorystyczne i wzornicze.
  • Nagrody: 6-miesięczny kontrakt z platformą demish i obsługa agencji marketingu mody (szczegóły w regulaminie).
  • Zgłoszenia należy nadesłać do dnia 31 sierpnia 2014 roku na podany w regulaminie poznański adres.
  • 15 września zostanie ogłoszony laureat (lub laureaci) konkursu.



Na konkurs przypadkiem trafiłam dziś rano, gdy nie mogłam zasnąć. Przeglądałam różne profile na Facebook'u. Co myślę o całym konkursie? Bardzo atrakcyjne i proste zadanie. Ale trzeba mieć najpierw pomysł. Intensywnie nad tym myślałam. I coś mam. Najpierw muszę to przemyśleć i wykonać prototyp/y. Oczywiście nie zdradzę co to jest przed rozwiązaniem konkursu ;)

O czym musicie pamiętać? Wykonajcie tylko jeden element, jeśli zamierzacie szyć to tylko jedną sztukę np. spódnicę, t-shirt. Myślę, że warto wykonać prosty projekt, ale ciekawy. Zapoznajcie się dokładnie z regulaminem konkursu. Tyle ode mnie :)

2 komentarze:

  1. Ciekawy konkurs, zapoznałam się z regulaminem i niestety nie mogę brać w nim udziału.
    Konkurs obowiązuje na ternie Polski a ja obecnie nie mieszkam w Polsce :( taka szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka szkoda :( Może z kolejnymi konkursami się uda

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)