wtorek, 12 sierpnia 2014

3. Wyzwanie inspiracyjne: Lalka

I wracam z kolejnym hasłem projektowym. Od ostatniego minęło trochę czasu. Najpierw ciężko mi było się zabrać za projekt, a potem mój komputer miał małą awarię i tak to zleciało. W efekcie dopiero dwa dni temu udało się przywrócić mój ulubiony program, pomocny w retuszowaniu zdjęć i zabawie w grafika (tak właściwie to musiałam zainstalować inną wersję).

W przypadku tego projektu wykorzystałam jeden z poprzednich projektów jako bazę. I całą resztę wykonałam wyjątkowo w programie graficznym. Podobne próby podejmowałam już dużo wcześniej, jednak dla początkującej osoby grafika komputerowa jest czasochłonnym i trudnym zajęciem. Na początku nie można wymagać spektakularnych efektów. Przyznam, że należę do bardzo cierpliwych osób, ale nawet ten "szybki" projekt nieźle mi się dłużył. Ale trzeba próbować ;)

Jeszcze szybko o samym projekcie. Planowałam zupełnie coś innego. W momencie rozpoczęcia projektowania zdałam się na przypadek i łut szczęścia. I w pewnym momencie wymyśliłam ideę tego projektu. To sukienka z szarej tkaniny bawełnianej, grubej i sztywnej, nieprzezroczystej. Sukienka rozkloszowana, z długimi rękawami i golfem, dopasowana zaszewkami (nie wszystkie szwy umieściłam na projekcie). Sekret tkwi w ... prostych liniach namalowanych czarną farbą do tkanin (większość od linijki). Zarys przedstawia manekina, lalkę, kukłę z zaznaczonymi miejscami ruchomymi. Sądzę, że w tym przypadku można pomyśleć jeszcze o zaprojektowaniu tyłu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)