niedziela, 27 lipca 2014

Twórcy, chcę przedstawić Wasze historie

Każdy artysta, projektant, rękodzielnik itd. (będę używała ogólnego określenia "twórca") ma bez wątpienia swoją własną historię. Własną drogę, którą kroczył rozwijając swój talent. Własne drobne sukcesy, niepowodzenia, które jeszcze bardziej go utwierdziły w swoich decyzjach. To właśnie chcę przedstawić: drogę, którą przebyliście, aby stać się "twórcą". Jak zaczynaliście? Ile czasu trwała nauka? Jakie były przełomowe momenty Waszej twórczej kariery? Czy odnieśliście jakieś porażki? Czy czegoś w ten sposób się nauczyliście się? itd.
Wasze historie mają nie tylko Was zareklamować. Chciałabym, abyście posłużyli początkującym "twórcom" za wzór do naśladowania. Bardzo często brakuje im pewności siebie i odwagi, aby zacząć się rozwijać.

A teraz trochę bardziej formalnych i dokładniejszych informacji.

Raz w miesiącu zamierzam przedstawić historię jednego "twórcy". Wpis będzie zawierał tekst/opowiadanie oraz zdjęcia, ilustracje ze strony/bloga/galerii opisywanego "twórcy". Zdjęcia będę wybierała w porozumieniu z "twórcą". We wpisie umieszczę odnośniki do strony/bloga/galerii "twórcy".

Proponuję Wam takie opcje:
  • treść napisze sam "twórca"; jeśli czuje się na siłach; zastrzegam sobie prawo do zmiany i poprawki jego tekstu
  • treść opracujemy z "twórcą" wspólnie
  • treść napiszę ja w porozumieniu z "twórcą"; ta opcja wymaga bliższej rozmowy z "twórcą" (na żywo, e-mail, gg itd.); muszę bliżej poznać "twórcę", aby spisać jego historię; ta opcja wymaga więcej czasu
Forma historii: opowiadanie, wywiad, inna - do ustalenia. Długość: wyjdzie w trakcie, ale chciałabym ją zmieścić w jednym wpisie.

W jaki sposób będę wyłaniać "twórców"? Albo sama będę składała im propozycję albo to sam "twórca" będzie się do mnie zgłaszał (czytelnicy mogą także polecać inne osoby). Wystarczy, że napisze krótko dlaczego to jego historię mam przedstawić, co go wyróżnia (trzeba mnie przekonać i zainteresować ;)
temat wiadomości: Historie twórców - zgłoszenie e-mail: natalia.szymkowiak@gmail.com
Zastrzegam sobie prawo do odpowiadania tylko na wybrane zgłoszenia. W kartach na górze strony znajdziecie drugi odnośnik do tej informacji.

Zapraszam do zgłaszania się wszelkich twórców, artystów, projektantów, grafików, malarzy, rysowników, rzeźbiarzy, rzemieślników, rękodzielników, zawodowców i amatorów. Pytania w tej sprawie proszę zadawać w komentarzach poniżej. 

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że pomysł wypali ;)

      Usuń
  2. A to dopiero nowinka. Moja historia jest tak długa że na sama myśl jak mam napisać o moich osiągnięciach, porażkach i cały ten proces moich lat doświadczeń to pojawia mi się w mojej głowie taka myśl " rety ale ja stara jestem " :) może kiedyś napiszę coś o sobie ale teraz nie mam jeszcze takiej odwagi aby się tym dzielić a tym bardziej pisać o sobie. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości spisałam swoją krótką historię (naprawdę jest krótka ^^) ... i wyszła mi seria na cały tydzień ;) Może jednak pomyślę nad zmianą nazwy: Historia twórcy na Tydzień historii twórcy ;)

      Usuń
  3. a to dobre :) Tydzień historii twórcy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)