środa, 23 lipca 2014

Szukam praktyk studenckich w okolicach Poznania

SZUKAM PRAKTYK STUDENCKICH
 
W zasadzie zakończyłam już ostatnie zajęcia na uczelni, zaczęłam przygotowywać dyplom magisterski i do pełni szczęścia potrzebuję praktyk studenckich. Muszę odbyć 4-tygodniowe praktyki, bezpłatne lub płatne. 
 
W grę wchodzi woj. wielkopolskie, a dokładnie okolice Nowego Tomyśla (gdzie obecnie mieszkam) lub Poznań i okolice (mam dogodny dojazd pociągiem), ewentualnie inne lokalizacje do których dojadę komunikacją publiczną lub autem. 
 
Jakich firm/zakładów/pracodawców szukam? Branża artystyczna, ośrodki kultury i sztuki, muzea, handmade, branża odzieżowa, szwalnie, krawiectwo, sklepy itd. Ogólnie wszystko co co mieści się w pojęciach wydziału artystycznego, wzornictwa, projektowania ubioru. Moją specjalizacją jest proj. ubioru, więc wolałabym coś z tej dziedziny, ale zajmowałam się różnymi rzeczami artystycznymi na studiach (malarstwo, rysunek, biżuteria, makiety, rzeźby, historia sztuki itd.). Chciałabym poszerzyć horyzonty. Praktyki mogą być krótsze lub w częściach, mogę je odbyć u kilku różnych pracodawców. Dla ciekawostki powiem, że poprzednie praktyki odbywałam w miejscowym ośrodku kultury.
 
Jeśli mój wpis czyta jakiś potencjalny pracodawca, chętny, aby mnie przyjąć choć na krótko to zapraszam do kontaktu. Jeśli czytelnicy mogą polecić mi jakieś miejsca lub osoby to będę wdzięczna, lub jeśli znają potencjalnych pracodawców, będę wdzięczna za polecenie mnie. 
 
mój adres e mail  natalia.szymkowiak@gmail.com
(numer telefonu podam jeśli będzie taka potrzeba w wiadomości prywatnej)
 
Mój blog pełni częściowo formę portfolio, przedstawia większość prac jakie stworzyłam w trakcie trwania studiów. Po głowie krąży mi nieśmiała myśl, aby po odbytych praktykach (lub na bieżąco w ich trakcie) opisać ich przebieg i moje wrażenia. Oczywiście jeśli uzyskam stosowną zgodę na to :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)