niedziela, 13 lipca 2014

Projektowanie mody: szablony do sukni 1

No i wróciłam :) Spędziłam kilka dni na działce z dala od cywilizacji (no może nie tak całkiem z dala ;) razem z Kocurkiem, także w towarzystwie wspólnych znajomych. Słońce, deszcz, basen, grill, świeże powietrze... Ogólnie całkiem przyjemnie :) Nie zamierzam Was zanudzać moim prywatnym życiem, więc zapraszam poniżej.


Ten post jest idealny dla tych wszystkich, którzy kochają projektować długie suknie księżniczek. Przedstawię Wam częściowe szablony modelek: nie będzie widać nóg modelek ;)

Kilka lat temu przypadkiem trafiłam na pewną stronę internetową ze szkicami sukien ślubnych. Delikatne rysunki chyba wykonano ołówkiem, bo były bardzo jasne. Choć w większości nie było na nich widać całej sylwetki modelki, nie przeszkodziło mi to zaadoptować je na swoje kolejne szablony.

Oczywiście możecie poniższe szablony przerabiać po swojemu, zmieniać ułożenie rąk, fryzury, twarze. Wszystko zależy od Waszej wyobraźni. To tylko bazy do dalszej pracy. Moja pierwsza propozycja to sylwetka idealna do prezentacji obcisłych sukni, szczególnie fasonu syreny.


A może jednak wolicie wąską i wysoką modelkę? Statyczna i prosta poza z dłuugą łabędzią szyją.


Na koniec krynolinowa propozycja. Szeroka spódnica pięknie podkreślająca talię ;)


Mam nadzieję, że te szablony pomogą wszystkim początkującym projektantom w ćwiczeniu rysunku. Proszę, traktujcie je z przymrużeniem oka. Można zrobić z nimi wiele rzeczy. Najprościej po prostu wydrukować i projektować na gotowej wersji kolorując i rysując wzorki. Ja gorąco zachęcam do modyfikowania tych szablonów wedle Waszych potrzeb i upodobań. Już niebawem spodziewajcie się kolejnego wpisu z innymi pozami modelek ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)