wtorek, 22 lipca 2014

Interpretacja antyubioru - projekty


Pierwszy semestr na drugim roku studiów licencjackich poświęciłam na projektowanie i realizację antyubioru. Kolejny semestr był jakby jego kontynuacją. Tym razem gotowy antyubiór miał stanowić inspirację w projektowaniu stroju z tkanin. Pamiętam, że bardzo długo męczyłam się nad tym zadaniem. W mojej pracowni niektóre semestry są ciężkie i często studenci się podłamują psychicznie. Szczególnie, gdy co tydzień się starają, przynoszą nowe projekty, a w po wielu owocnych konsultacjach nagle słyszą: te projekty są kiepskie, cofnij się do początku. A przecież zbliża się sesja, a projekt jeszcze trzeba wykonać. No cóż :/ Sama to przechodziłam średnio raz w roku.

W dzisiejszym poście przedstawię projekty rysunkowe. Wykonałam jeden z nich (szkic powyżej). Dokładny opis i użyte tkaniny przedstawię we wpisie z realizacją.






Powiązane posty:
Antyubiór - projekty
Antyubiór - realizacja
Interpretacja antyubioru - realizacja  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)