poniedziałek, 21 lipca 2014

Antyubiór - realizacja

Czy ten temat Wam czegoś nie przypomina? Bardzo podobne zadanie wykonywali uczestnicy polskiej edycji Project Runway w pierwszym odcinku. Treść ich zadania była jednak trochę inna. Przygotowywali suknie wieczorowe z produktów dostępnych w sklepie budowlanym. Ja z kolei wykonałam zaprzeczenie ubioru, starając się aby nie przypominał klasycznego ubrania. Ten temat rozpoczęłam na blogu wiele miesięcy temu i choć chciałam go szybko kontynuować to zawsze miałam coś innego do pokazania. Krótko przypomnę: antyubiór to pierwsze ćwiczenie w programie mojej pracowni projektowania ubioru. Więcej szczegółów znajdziecie w pierwszym poście z projektami Antyubiór - projekty. Wyjaśniłam tam ogólne zasady ćwiczenia. Zapraszam do zapoznania się z dokumentacją fotograficzną.





Jak widać zdjęcia zostały wykonane w warunkach domowych przez fotografa-amatora. Chodziło tylko o dokumentację tego projektu niż zdjęcia do wydruku czy portfolio. Strój został kilka lat temu zutylizowany na uczelni. Wolałam go nie przechowywać. Zajmował dosyć dużo miejsca, kurzył się i swoje ważył. W transportowaniu go na uczelnię pomagała mi koleżanka. Możecie sobie wyobrazić jak ciekawie wyglądałyśmy ;)

W najbliższych dniach pojawi się kilka nowych wpisów, w tym dwa dotyczące jeszcze w pewien sposób antyubioru. Przyśpieszam publikację niektórych rzeczy, gdyż od przyszłego miesiąca wszystkie wpisy będę z wyprzedzeniem planowała w kalendarzu. Oczywiście dopuszczam możliwość zmiany tych planów oraz pojawienie się pilnych i niespodziewanych postów. Dodatkowo zacznę się coraz bardziej angażować w rozwój drugiego bloga. Co dla Was to oznacza? Wiele niespodzianek ;) A dla mnie mnóstwo pracy ;p


Powiązane posty:
Antyubiór - projekty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)