piątek, 20 czerwca 2014

Trzy ujęcia martwej natury: trzecie

Trzecia praca z tego cyklu powstała w kwadracie. Dosyć rzadko używam takiego formatu. Pewnie dlatego, że musiałabym specjalnie docinać podkłady ;)


Myślę, że to jedna z najciekawszych prac w moim dorobku malarskim. Zagruntowany podkład introligatorski, farby akrylowe, format 50x50 cm.


Na koniec małe podsumowanie ze wszystkimi pracami dla porównania. Oczywiście wielkości tych prac poniżej są nieco zakłamane. W rzeczywistości wymiary wyglądają tak: pierwsza 70x50 cm, druga 100x70 cm, trzecia 50x50 cm.

3 komentarze:

  1. Świetne są te trzy prace, mają wspólny element który je łączy i to jest chyba najlepsze. Kolorystyka jak i kompozycja według mnie też ok.

    Odnośnie polskich znaków, nie rzuca się to aż tak bardzo ale jednak. W obawie zerkłam na swój blog, ale u mnie na szczęście wszystko ok. Może przy czcionkach potrzebny jest znacznik "important"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Nie znam się na znacznikach ;) Ogólnie to problem musiał się pojawić w ciągu dwóch-trzech dni, bo wcześniej zwróciłabym na to uwagę. Możliwe jest wytłumaczenie, że Blogger zaktualizował czcionkę i nie działa on jak powinna, lub też usunęli z niej te znaki. Albo to problem tymczasowy? Sama już nie wiem. Załadowałam poprzednią wersję szablonu i jest tak samo. W podglądzie Projektanta szablonów chwilami te znaki są, ale częściej już nie. Poszukam jeszcze jakiś informacji i poczekam jakiś czas zanim zmienię coś na stałe, choć wolałabym tego uniknąć.

      Usuń
    2. No poczekaj jakiś czas i jakby co pozmieniaj czcionki. Ogólnie mnie to nie przeszkadza, ale wiadomo jak jest :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)