wtorek, 3 czerwca 2014

Naszyjnik CD na żyłce


I w końcu wróciłam do domu. Przez trzy dni siedziałam u teściów i jeszcze był mały wypad za granicę. Miła odmiana. Miałam nadzieję, że szybko przedstawię Wam wyniki pierwszego hasła z wyzwania projektowego, ale troszkę się nad nim zasiedziałam - 2/3 wpisu gotowe. Tak naprawdę zostało mi przygotowanie kilku szkiców. Nie będzie to szybki post na odwal, ale konkretna notka. Zdradzę, że wygląda to bardzo ciekawie. Już wkrótce ;) A dziś szybciutko przedstawiam następny z moich naszyjników.


Dane techniczne: płyta CD, żyłka wędkarska, płatki srebra.

Jak widać naszyjnik prezentuje się bardzo elegancko, zarówno część tylnia jak i przednia. Jako łańcuszek wykorzystałam żyłkę wędkarską, która nie odwraca uwagi od samej zawieszki.

2 komentarze:

  1. A ja mam w końcu farbki i będę mogła też spróbować swych sił :) Bo płytki mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo :D Zachęcam, z płytkami można naprawdę wiele zrobić ;) Jestem ciekawa co wymyślisz. Moim płytom jeszcze brakuje dopracowania, są za mało trwałe.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)