środa, 4 czerwca 2014

Konkurs Wydawnictwa IUVI - moje projekty

Jakiś czas temu wspominałam o pewnym konkursie - Konkurs Wydawnictwa IUVI - zaprojektuj kobiecą stylizację. W końcu znalazłam chwilę czasu i zabrałam się za szkicowanie projektów. Efekty możecie zobaczyć poniżej. Zapraszam także innych chętnych do zabawy ;)

W projektowaniu wykorzystałam szkicownik (kartki z modelkami) z książki Fashion Book. Zaprojektuj własną kolekcję. Okładka poniżej.


Moje projekty. Ostatnio ciągle po głowie chodzi mi kontrast czerni i bieli. Pomyślałam, że zastosuję motyw z paskami, aby wydłużyć sylwetkę. Co tu więcej pisać. Projekty mam nadzieję same się obronią. 

3 komentarze:

  1. Tak pamiętam jak napisałaś posta o tym konkursie, więc pomyślałam "... a może ja w nim wezmę udział" I jakoś tak się zgłosiłam, dziękuję że zachęciłaś do tego konkurs i życzę Tobie powodzenia w wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, że się zgłosiłaś ^^ Zawsze jest fajna zabawa z projektowaniem, a te szablony z książki okazały się nawet niezłe ;)

      Usuń
    2. Dokładnie masz rację, szalony są świetne.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)