niedziela, 29 czerwca 2014

Ebook: Osiem Grzechów Głównych wg Króla Zwierząt

W pierwszych miesiącach istnienia bloga umieściłam na nim serię wpisów o grzechach zwierząt. Każdy wpis zawierał ilustrację i wierszyk. Całość była jednym z zadań z pierwszego roku studiów wzornictwa (na końcu wpisu znajdziecie linki do tych postów). Ćwiczenie może wyglądało niepozornie, ale tak naprawdę służyło do zapoznania się z podstawami tworzenia ilustrowanych książek. Wtedy jeszcze niewiele potrafiłam wykonać w programie graficznym, więc większość wykonałam ręcznie.


Zawsze chciałam wydać tą książeczkę w realnej formie, ale jakoś nigdy nie było czasu i okazji. Co prawda treść książeczki umieściłam w swoim wydrukowanym portfolio, ale to jednak nie to samo ;) Teraz znowu do niej powracam, ale przedstawię ją w innej formie - ebooka. Kliknijcie poniżej.



Ten pdf jest w zasadzie próbką. Co byście powiedzieli na kolejne? ;)


1 komentarz:

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)