wtorek, 24 czerwca 2014

Będą zmiany w wyglądzie bloga

Na blogu pojawił się mały problem z główną czcionką. Kilka dni temu magicznym trafem zniknęły z niej polskie znaki. To znaczy polskie znaki nadal są, ale wyświetlane w innej czcionce, co akurat mnie bardzo razi w oczy. Kontaktowałam się już ze specjalistami od problemów blogowych, czekam jeszcze na jakieś nowe wiadomości. Mam nikłą nadzieję, że może problem się jakoś sam rozwiąże. Jeśli nie to niebawem wygląd bloga się zmieni. Będę przeorganizowywała wszystkie czcionki. Jak to będzie wyglądało na końcu, nie mam jeszcze pojęcia. W związku z tym w jakimś okresie czasu może nastąpić ograniczenie dostępu do treści bloga. Postaram się poprawić bloga w miarę szybko ;)

5 komentarzy:

  1. Będzie dobrze :) Powodzenia raz jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem, zbiegł się w czasie z założeniem Google+. Jest to naprawdę irytujące :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa z technologią ;) Mnie ten problem się w pewien sposób przysłużył, bo po zmianie blog wygląda zdecydowanie lepiej :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Widzę widzę i współczuję. Może zmień czcionkę na tahoma albo arial (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogger próbuje usilnie mnie w tej kwestii wykończyć ;) Ale nie będzie miał łatwo

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)