poniedziałek, 19 maja 2014

Konkurs Wydawnictwa IUVI - zaprojektuj kobiecą stylizację

W mojej skrzynce mailowej znalazłam wiadomość z informacją o konkursie organizowanym przez Wydawnictwo IUVI. Po zastanowieniu postanowiłam, że zgłoszę się z jakimiś projektami. Jak tylko je wykonam :) Chciałam to zrobić przez weekend, ale piekłam pizzę ^^
 
Poniżej pozwoliłam sobie zamieścić cytat pochodzący ze strony facebookowej Wydawnictwa IUVI. Może znajdą się jacyś kolejni chętni do wzięcia udziału? ;)

Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie kobiecej stylizacji.
Kliknij w link poniżej, gdzie znajdują się fragmenty książki wraz ze szkicownikiem.
http://media.iuvi.pl/index.php?path=fashionbook%2Ffragment%2F
Należy wydrukować dowolną stronę z modelkami i na jednej lub kilku z nich zaprezentować swoją inwencję twórczą

CO DALEJ?
1. Zamieść zdjęcie projektu na swoim blogu lub facebooku.

2.Obok zdjęcia dołącz okładkę książki - podbierz ją stąd:

http://media.iuvi.pl/index.php?path=fashionbook%2Ffragment%2F
3. Dodaj informację "Szkicownik pochodzi z książki Fashion Book. Zaprojektuj własną kolekcję"
4. Prześlij link z zadaniem na promocja@iuvi.pl
Czas trwania konkursu do 15 czerwca 2014 r.

NAGRODY
Nagroda główna - voucher od firmy Answear.com
na 300 zł.
Każda osoba biorąca udział w konkursie otrzyma bon zniżkowy 20 % na zakupy w sklepie Answear.com
Wśród wszystkich uczestniczek zostanie rozlosowanych 50 książek Fashion Book.

1 komentarz:

  1. Ciekawy konkurs, może też wezmę w nim udział :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)