niedziela, 4 maja 2014

Atelier Iselle

Nie spodziewałam się, że przez święta majowe mogę być taka zajęta, więc nie przewidziałam, że cała "premiera" nieco się opóźni. No ale do rzeczy. Pragnę zaprosić wszystkich czytelników na mojego drugiego bloga. Został założony z myślą o odzieży. Jest to bardziej przyszłościowy krok: w najbliższych miesiącach może się niewiele na nim dziać. Będę wracać do niektórych rzeczy z tego bloga, choć nowości także się pojawią. Oczywiście blog sen o iselle będzie nadal działał, nie zamierzam z niego rezygnować. Mam jeszcze sporo do przedstawienia na nim ;) Gdy drugi blog zacznie się mocniej rozkręcać i pojawią się ciekawsze rzeczy na pewno ponownie Wam o nim przypomnę. Link do bloga Atelier Iselle znajdziecie w stronach pod opisem bloga oraz poniżej.




Kolejną nowością, którą wprowadziłam jest Instagram. Na razie go ciągle testuję i rozważam, czy będę go używała w przyszłości. Chwilowo jest na nim niewiele zdjęć, ale stopniowo będą pojawiały się nowe. Wiele z nich zagości także na funpage'u, a może i na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)