wtorek, 1 kwietnia 2014

O współpracy i premierze

Obiecałam kolejnego posta w kwietniu. Mamy kwiecień.
W ostatnich dniach nie narzekam na nudy. Ciągle coś nowego się dzieje i często mnie to zaskakuje. No ale do rzeczy.

Jeden. Obserwatorzy funpage'a już wiedzą, że nawiązałam malutką współpracę ze Sklepem plastycznym e-graart. Na swoim blogu opublikowali właśnie post (odrobinę zmodyfikowany), który Wy już mieliście okazję przeczytać wcześniej Jak przygotować wyprawę w plener malarski?. Zapraszam do zapoznania się z ich startującym blogiem, funpage'em i ofertą ich sklepu.


Dwa. Powyżej, nad postami zmieściłam pewien gadżet. Odlicza on czas do Premiery. Dodatkowo na moim funpage'u utworzyłam wydarzenie Premiera. Już wkrótce ujawnię więcej informacji. Jeśli nie możecie się doczekać śledźcie fb ;) Co jakiś czas będę ujawniać coraz więcej.

2 komentarze:

  1. Super nie mogę się doczekać :)

    Ja dziś byłam na kursie szycia i już nie mogę doczekać się kolejnych zajęć. Mój zachwyt kiedy wreszcie mogłam usiąść do maszyny i poszyć był ogromny, jak małego dziecka. A pani Marzena na zajęciach powiedziała że jestem urodzoną krawcową. Jakie to bardzo motywujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to świetnie :) widać, że jesteś zachwycona szyciem ^^ jak już będziesz mogła zupełnie sama szyć to jeszcze bardziej motywujące i zachwycające :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)