środa, 9 kwietnia 2014

Naszyjnik szyfrowany

Po małej przerwie wracam z nowym wpisem. Stwierdziłam, że zrobię sobie mały urlop od bloggera i ciągłego obserwowania statystyk. No tak niestety jest, nawet jeśli statystyki są kiepskie to bloger lubi obserwować te słupki w nadziei na nagły skok wzwyż. A żeby się oderwać od internetu to najlepiej wyjechać gdzieś na kilka dni. Z dala od komputera i internetu. No akurat w miejscu, gdzie jestem już jest internet, komputer również, a nawet wzięłam swojego laptopa, ale mam tu ciekawsze zajęcia od siedzenia w sieci np. ogrywanie narzeczonego w Diablo III ^^ Biedak jest 5 poziomów niżej ode mnie :) No ale to nie jest główny temat dzisiejszego postu.


Ponad roku temu organizowałam na blogu candy. Kolejne przeprowadziłam trochę później. Możecie z tymi tematami zapoznać się w poniższych linkach. Wspominam o tym dlatego, że do powstania obrazków-nagród bezpośrednio zainspirował mnie wykonany naszyjnik.

Green Marionette, czyli ... mała niespodzianka
Pink Marionette, czyli zapraszam na candy 

Tła obrazków miały kojarzyć się z szyframi. Znaki z Różowej Marionetki to symbole, które wiele lat temu zaadoptowałam jako szyfr mojego pamiętnika. Pamiętnik odnalazłam ponad rok temu, już niestety bez kartki z tłumaczeniem znaków. W tamtym czasie zaczęłam pracować nad naszyjnikami CD i do jednego z pierwszych wykorzystałam właśnie te znaki. Cała historia z pamiętnikiem i szyfrem bardzo przypadła do gustu profesorowi od biżuterii i jego asystentce. Oczywiście pokazałam im zeszyt :) Natomiast marionetkowe obrazki namalowałam jakiś czas po naszyjniku.

Tak mniej więcej przedstawia się cała historia. Pomyślałam, że warto ją Wam przybliżyć. A teraz pora na kolejne zdjęcia naszyjnika.


Opis naszyjnika: płyta CD, pomalowana białą farbą, z płatkami złotej folii, znaki namalowane czarną farbą, jako "łańcuszek" czarny aksamitny sznurek, przypalana organza ecri


Na sam koniec przypomniałam sobie jeszcze o innym naszyjniku z szyfrem. Możecie go dokładnie obejrzeć w poście Biżuteria dla malarki .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)