czwartek, 6 marca 2014

Wiosenna ...gitara?

Jeszcze troszkę i przyjdzie wiosna :) Aby wprowadzić się bardziej w cieplejszy klimat przypomnę pewną pracę malarską z zeszłego roku. Opisałam jej etapy powstania w poście Wiosenna martwa natura. Przed wyprowadzką nadrobiłam fotografowanie starszych prac i teraz pora na przedstawienie ostatecznej wersji. Z ciekawostek: folder z jej zdjęciami nazwałam zielona lira. Centralny element pracy kojarzy mi się z lirą, gitarą. Jeśli chodzi o dane techniczne to za jest to zagruntowany podkład, wymiary 100x70, akryle. To pierwsza praca, w której wykorzystałam szpachelkę (pomarańczowy obrus, zielone koronki na brązie, nie jestem pewna kijka na środku i żółtej szmatki :/).

1 komentarz:

  1. Szczerze powiem, że nie jestem zwolenniczką "takiej" sztuki, ale mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)