poniedziałek, 9 grudnia 2013

Biorę udział w konkursie - pomożecie?


Pamiętacie strój z postu Prototyp Yellow-violet ? Właśnie bierze udział w konkursie organizowanym przez Hurtownię Tkanin - Izpol z Poznania. W związku z tym mam do Was prośbę, ale oczywiście nie chcę do niczego przymuszać. Nigdy nie miałam jakiegoś ogromu znajomych, więc konkursy polegające na lajkowaniu czegoś na Facebook'u nie należą do moich ulubionych (im więcej znajomych tym większa szansa na wygraną). Mimo to postanowiłam spróbować.


Co trzeba zrobić? Wejść na profil Hurtownia Tkanin Izpol i polubić funpage'a. Następnie w galerii konkursowej odnaleźć zdjęcie mojego projektu(bezpośredni link do zdjęcia) i go polubić. 

Chyba, że wolicie zagłosować na inny strój ;) Oto link do całej galerii

Z góry Wszystkim dziękuję ^^ lajkować można do 31 grudnia.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie :D raczej wątpliwe abym cokolwiek wygrała, ale ucieszy mnie każdy głos ^^

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie :) ciężko mi było uwierzyć, gdy dzisiaj ujrzałam aż 26 polubień ^^ nie sądziłam, ze dobrnę nawet do 20, a tu taka niespodzianka. po ciuchu liczę, że może ta liczba jeszcze ciut urośnie ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)