wtorek, 19 listopada 2013

Komunikat

Przepraszam wszystkich bardzo za tak długą przerwę w nadawaniu ^^ Ci, którzy obserwują profil bloga na Facebook'u wiedzą, że miałam awarię laptopa. Dokładnie tydzień temu mój laptop nagle zaczął mieć problem z uruchomieniem systemu, innymi słowy startował, chciał się naprawić, ale potem się restartował i znowu wracał do punktu wyjścia. W efekcie nie miałam nawet dostępu do pulpitu. Do pomocy zaangażował się Kocurek i jeszcze pewien kolega. Wiedziałam, że niezbędne będzie formatowanie, ale o zgrozo pliki, które miałam na osobnej partycji również przepadły (jak to Kocurek powiedział nie wiadomo kiedy - a specjalnie zrobił mi kilka miesięcy temu osobną partycję na wypadek formata :/ ). W końcu udało się Kocurkowi jako tako wszystko uruchomić, zainstalować początkowe programy i sterowniki. Resztą zajęłam się głównie ja. Pewnie to nie koniec, zostało mi jeszcze przeniesienie niektórych plików z dysku zewnętrznego (chwała za to, że go mam, inaczej przepadłaby moja cała dokumentacja prac ^^). Potem zostanie mi odszukanie sporej części muzyki, której nie miałam na owym dysku. Szkoda także obrazków, które namiętnie ściągałam z internetu, mających mi służyć za inspirację w projektowaniu - ich już raczej nie odnajdę.

Nie ukrywam, że przez tą całą sytuację byłam ogromnie przygnębiona. Ale cóż, od dawna chciałam zrobić sobie porządki na laptopie. Mam nadzieję, że taka sytuacja się prędko nie powtórzy (sprzęt ma 6 lat, więc problemy mogą się zdarzać). To tyle na teraz. W najbliższych dniach pojawi się pierwszy post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)