piątek, 22 listopada 2013

Kolorowo


Konkurs projektancki to nie jedyny, w którym brałam udział w ostatnich miesiącach. Wysłałam zgłoszenie z pracami malarskimi do konkursu Colorovo. Chodziło o inspirację firmą produkującą tablety i tonery do drukarek. Inspiracja ich stroną internetową, plakatem reklamowym. Technika była dowolna. Niestety nie znalazłam się w gronie zwycięzców. Strasznie cierpiałam gdy miałam pakować prace do wysyłki. Szczególnie jedna mnie ujęła. Niestety organizator nie zwraca prac i zostają mi jedynie zdjęcia, które im zrobiłam.

Wymiarów niestety nie pamiętam. Praca z księżniczką jest większa. Malowałam na bawełnianym płótnie, farbami akrylowymi. W przypadku tej abstrakcyjnej pracy korzystałam także ze szpachelki.

Pierwszą pracę można podziwiać na samej górze. Poniżej jeszcze jedno zdjęcie "ze ściany".


I druga praca. Podobała mi się najbardziej.

2 komentarze:

  1. ładne prace nie powiem że nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) pamiętam, że malowałam je na szybko, żeby zdążyć wysłać. A jak wysłałam to przedłużyli termin o miesiąc :/

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)