wtorek, 3 września 2013

Kilka informacji

Nareszcie oddałam kolekcję konkursową :) To oznacza, że przez jakiś czas będę miała więcej czasu na inne sprawy. Przymiarki na modelkach w przyszłą środę, a w przyszłą sobotę pokaz premierowy. 



Więcej informacji można znaleźć na funpage'u konkursu. Wystarczy kliknąć w link powyżej lub w taki różowy obrazek po prawej stronie. Serdecznie zapraszam :) 
Oczywiście po wszystkim zdam Wam relację na blogu. Zdjęć także nie zabraknie.

Kolejna sprawa. Losowanie candy odbędzie się w tym tygodniu. Wysyłka prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, gdyż wyjeżdżam na parę dni, a po powrocie mam od razu przygotowania do wspomnianej gali. Poza tym Kocurek właśnie kończy pisać pracę magisterską, więc zapewne przyjdzie mi wyszukiwać błędy w tekście.
Jeśli chodzi o nowe posty to nie mam jakiegoś ustalonego harmonogramu na najbliższe dni. Będą się pojawiały w momencie, gdy znajdę chwilę na napisanie kilku zdań i obróbkę zdjęć. Niestety zabawa nimi wydłuża znacznie czas przygotowania posta.

2 komentarze:

  1. Szkoda że tak daleko bo chętnie bym się pojawiła, u mnie też będzie mały pokaz, kiermasz właściwie w towarzystwie kabaretu w mojej okolicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę, że całość odbywa się akurat tak blisko mnie, bo nie musiałam latać na pocztę z paczkami i wysyłać, tylko jechałam kilka przystanków i miałam pewność, że wszystko dotarło ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)