piątek, 6 września 2013

Candy z marionetką - wyniki

Czas w końcu podać wyniki zabawy :) Zmartwiło mnie troszkę, że zgłosiło się tak mało osób (aż cztery). No ale nic na to nie poradzę. Czasem jest mniejsze zainteresowanie. I chyba przechodzi na to "moda". Widzę to choćby po sobie. Parę miesięcy temu brałam udział w kilku takich zabawach na raz, a teraz już w ogóle mnie to nie kręci.


Aby wszystko przyśpieszyć skorzystałam z generatora liczb (http://www.losowe.pl/liczba). Poniżej lista uczestników z przypisanymi numerami według kolejności zgłoszenia.

1. Gosia B.
2. Rondo Art
3. marty 242
4. Sabii

No i wynik:


Zwyciężczyni gratuluję :) Pozostałym dziękuję za udział. Zapraszam do kolejnej zabawy, o ile znowu zorganizuję :p

Proszę o przesłanie danych do wysyłki iselle@onet.pl

5 komentarzy:

  1. Czy mnie oczy mylą? Naprawdę? Łoł szczerze sie nie spodziewałam. Dziekuję i przepraszam, że tak późno piszę, jakoś ostatnio nie miałam weny na blog i się opuściłam. Ani nie komentuję ani nie wstawiam postów, mam nadzieję że szybko mi się zmieni i znowu zacznę tworzyć (bo w sumie mam teraz głowę zawaloną dyplomem, a masek wszystkich nie mam, aj dobra już się nie tłumaczę).
    Dziękuję i jeszcze raz przepraszam że tak późno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wkrótce napisałabym u Ciebie na blogu o wygranej ;p
      Też jestem teraz strasznie zabiegana, więc blog poszedł trochę w odstawkę. Dzisiaj modelki miały przymiarki, więc wróciłam do domu skonana. Za trzy dni jeszcze przymiarki panów, tuż przed pokazami mody.
      Zapakuję i wyślę w dopiero przyszłym tygodniu :) Gratuluję ^^

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że jakieś zdjątka zamieścisz na blogu, bo jestem ciekawa tych dzieł sztuki na ludziach :)

      Usuń
    3. Wcale nie wyglądają jak dzieła sztuki ;p ale są za to bardzo "widoczne" z daleka ;)
      Zdjęcia oczywiście będą ^^

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)