wtorek, 24 września 2013

Bransolety z płótna


Przedstawiam kolejną biżuterię. Bransoletki z zagruntowanego płótna malarskiego.


Szersza została pokryta złotą farbą, węższa czarną. Dodatkowo naniosłam na nie warstwę kleju, która nadała połysk. Złota farba na bransolecie została położona dość grubo. W efekcie powstała nieregularna faktura.


Bransoletki spokojnie przechodzą przez nadgarstek (przynajmniej mój ;). Tworzywo jest miękkie, ale nie rozciąga się. Na żywo wyglądają jeszcze lepiej.


I jeszcze kilka zbliżeń :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, wygląda super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się wspaniale i są genialne, choć przyznać z bólem muszę że chyba jestem dość wybredna bo czegoś mi w nich brakuje, jakiegoś detalu, elementów, które by je jeszcze bardziej wyróżniały, ale wiadomo każdy ma inną wizję. W każdym razie gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mam wielką nadzieję kontynuować modele biżuterii pokazane na blogu, gdyż sporo pomysłów nie zdążyłam jeszcze zrealizować. Wiele jest jeszcze dość surowych i brakuje im właśnie "tego czegoś" o czym piszesz ;)

      Usuń
  3. razem prezentują się najlepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądają :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)