sobota, 6 lipca 2013

Dobra nowina

Wczorajszy przegląd mnie lekko zdenerwował (czyt. wkurzył). A w zasadzie osoba go przeprowadzająca. Na moment straciłam wiarę w to co robię, by zaraz potem stwierdzić, że zostałam potraktowana niesprawiedliwie. Tak naprawdę wszyscy na przeglądzie słyszą te same teksty bez względu na to, jak wyglądają ich prace. I gdzie tu traktowanie każdego indywidualnie jak nam obiecywali parę dni temu? Ale o tym innym razem. Cały tydzień czekałam z niecierpliwością i sprawdzałam ciągle pocztę i telefon. I dzisiaj przed południem, dokładnie w momencie, gdy sięgałam po kubek z capuchino przyszedł mail. "Gratulujemy przejścia do półfinału konkursu Heart Fashion 2013". Tak, zostałam półfinalistką ^^ W końcu coś konkretnego do CV, w końcu jakiś większy sukces, w końcu będę mogła szyć i sprawdzić się w krawiectwie. Cieszy mnie także, że kolega ze specjalizacji także przeszedł. Teraz mam powód, aby szybciej wracać do domu z pleneru. Ale najpierw muszą mi go zaliczyć. Oby szybko.

A poniżej mój nowy nabytek. Prezent od Kocurka. Farbki olejne ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)