poniedziałek, 24 czerwca 2013

Złota tarcza ciąg dalszy


W zeszłym tygodniu nie miałam za dużo czasu, żeby powybierać jakieś ciekawsze zdjęcia naszyjnika, więc robię to teraz. Musiałam na wakacje się rozstać z moimi pracami z biżuterii i z malarstwa. Będą eksponowane na wystawie końcowej i pewnie odbiorę je w październiku. Całe szczęście zdążyłam sfotografować chociaż całą biżuterię. Jeśli nie zapomnę aparatu to pokażę Wam też zdjęcia z wystawy :)




 W zależności od światła naszyjnik może się bardzo błyszczeć.


Poniżej tył tarczy naszyjnika.

2 komentarze:

  1. Dziękuję za inspirację, mam stosik takich płyt i dopiero teraz wpadłam na to że je też mogę potraktować moim decoupage'm. Gratuluję wystawy. Moje obrazy przez cały tok studiów nie znalazły się na wystawie chyba że na mojej własnej, którą ja zorganizowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Gołębie mnie natchnęły ^^
      Profesorowie starają się od każdego brać kilka prac i robić różnorodne wystawy w pracowniach na koniec roku. Ale jest też możliwość wystaw indywidualnych ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)