wtorek, 4 czerwca 2013

Zapowiedzi

Ostatni post o obronie już gotowy, ale muszę się z nim przespać zanim wyląduje na blogu (po paru dniach oczy lepiej wyłapują błędy w tekście ;) Och, jakże bym chciała się z Wami podzielić tymi wszystkimi rzeczami, które ostatnio tworzę. Rozsądek jednak mi podpowiada, że lepiej stopniować napięcie ^^ Ale nie będę całkiem zołzą i napiszę co szykuję na najbliższe miesiące.

Jeden. Wczoraj w nocy (dokładnie o 3) skończyłam szyć drugie spodnie męskie. Ale wyszły bardziej ... kobieco ;)

Dwa. Na łóżku w tej chwili schną mi nowe wersje elementów biżuteryjnych. Będzie z nich pokaźna kolekcja. W planach wakacyjnych mam wykonanie jeszcze kilkunastu kolejnych wzorów. Mam nadzieję, że czas pozwoli.

Trzy. Makiety. Jeszcze nieskończone, ale do końca tygodnia będą. Jedna związana z ubiorem, druga ze spaniem..

Cztery. Strój zaliczeniowy. Tym razem szyłam go sama :) Sesję zdjęciową wykonałam dwa dni temu. Jestem w trakcie sortowania zdjęć. Dominujący kolor to żółty.

Pięć. Kilka prac malarskich wykonanych w ostatnich miesiącach, ale jeszcze nie sfotografowanych.

Dodatkowo w tym miesiącu mam mocne postanowienie zgłosić się do dwóch konkursów. W tym samym czasie przypada mi sesja, a potem wyjazd na plener. Mam nadzieję, że powstaną jakieś ciekawe pejzaże.

Z najważniejszych rzeczy to na tyle :)

3 komentarze:

  1. Ja jestem bardzo niecierpliwa jeśli chodzi o moje prace zwykle od razu je wrzucam a potem się zastanawiam "no a przecież mogłam to dopracować/albo nie publikować jeszcze" no ale cóż. Ciekawa jestem Twojej biżuterii i nowych obrazów oraz tego stroju będę czekać aż pokażesz. Ja w tym miesiącu też będę brała udział w pewnym ogólnopolskim konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się długo z tym wszystkim nie zwlekać :)

      Usuń
  2. Prawdziwe twórcze szaleństwo:) Fajnie, że udaje Ci się znaleźć czas na tworzenie. Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)