poniedziałek, 10 czerwca 2013

Post raczej ogólny

Zostały mi już tylko dwa ostatnie tygodnie na uczelni w tym semestrze. Wszystkie projekty w zasadzie skończone. Jeszcze tylko wizyta w drukarni, poprawienie prac malarskich i egzaminy ustne. Ależ szybko to zleciało :) Muszę się pochwalić: zgłosiłam się do konkursu na kolekcję ubiorów. Dopełniłam dziś ostatecznych formalności, czyli dostarczyłam teczkę z projektami i próbkami. Zostało mi teraz tylko czekać na wstępne wyniki. Nie powiem, marzy mi się finał ;) Ale od niego oddziela mnie na razie kilka etapów. Jeśli coś ciekawego z tego wyniknie to oczywiście dam znać.
A teraz parę fotografii z opisami.


Miejsce, które widziałam w swoim życiu bardzo często, ale dopiero niedawno odkryłam jakie jest klimatyczne. To tam wykonałam ostatnią sesję zdjęciową.


W trakcie tworzenia obecność napojów alkoholowych może być całkiem inspirująca. Poza tym nie potrafię odmówić Kocurkowi jak przynosi mi drinki ^^


 Fragment mojego łóżka podczas tworzenia biżuterii. Gdy "produkuję" błyskotki mam straszny bałagan...



A na tych zdjęciach ...  No właśnie. Co to może być?

4 komentarze:

  1. gdzie dokładnie i co studiujesz:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. studiuję projektowanie ubioru (wzornictwo) w Poznaniu ;)

      Usuń
  2. nie widziałaś mojego bałaganu;p na pierwszym zdjęciu jakieś gumki do włosów albo coś;p a to drugie to nie wiem.. kolczyki koła?;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałagan przy tworzeniu to podstawa :p Niestety pudło z jednym i drugim ;) Ale na pewno jest to biżuteria :)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)