piątek, 17 maja 2013

Wojna z gołębiami potrafi dostarczyć twórczych pomysłów


Mieliście kiedyś problem z gołębiami? Ja mam od paru miesięcy. Ktoś wyrzuca przez okno jedzenie na trawnik w okolicy mojego balkonu. No i oczywiście te ptaki już któryś raz usiłują założyć na balkonie gniazdo. Na razie bezskutecznie. Mój Kocurek je przepłasza. Gdyby nie współlokatorzy to sprowadzilibyśmy małego kociaka bojowego. 


Gdzieś w internecie wyczytaliśmy, że warto zawiesić płyty CD na linkach. Przez jakiś czas odstraszały gołębie...







Któregoś dnia wpadłam na pomysł, żeby spróbować wykorzystać płyty CD do pewnych projektów biżuteryjnych. Zrobiłam pierwszą próbę, drugą i nie mogłam się napatrzeć z zachwytu :) Do dzisiaj powstało całkiem sporo przedmiotów i na pewno to nie ostatnie. W przyszłym miesiącu powinnam zacząć je fotografować ^^



3 komentarze:

  1. jestem ciekawa tych projektów cd. Kiedyś zrobiłam podkładkę pod świeczkę, ślicznie odbijały się światełka płomyka w niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię na swoje Candy :)
      http://rondoart.blogspot.com/2013/05/candy-czyli-dzien-podeptanych-na-smierc.html

      Usuń
    2. już się zapisałam;)
      Projekty oczywiście będą się błyszczeć ^^ Jak dla mnie to cudeńka, ale niebawem będzie można oceniać ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)