środa, 1 maja 2013

Księżyc nie był chętny do pozowania


W dzisiejszym poście parę fotek z częściowego zaćmienia księżyca. Nie było ono jakoś szczególnie spektakularne, a zdjęcia wyszły mi koszmarnie. Musiałabym mieć lustrzankę ze statywem. Pierwsze zdjęcie przedstawia osiedle, na którym w większości czasu pomieszkuję. Jeśli chodzi o te poniżej to można by mnie prawie oskarżyć o podglądanie ;)


Nie uchwyciłam momentu zaćmienia. Raz, bo musiałam się cofnąć do mieszkania po aparat, dwa, że zjawisko nie było szczególnie widoczne. Ledwie kawałek księżyca był zasłonięty. Jak tak patrzę na to zdjęcie niżej to kojarzy mi się z ilustracjami wieży Babel.


Problemy z ładowaniem zdjęć są nadal. Znalazłam gdzieś sugestię, aby spróbować z Google Chrome i rzeczywiście działa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)