wtorek, 9 kwietnia 2013

Maszyna losująca ruszyła...

Pewnie niektórzy już z niecierpliwością wypatrują tego postu ^^ Tak więc są. Wyniki candy.

Może najpierw podsumowanie Green Marionette.
Jest to moje pierwsze candy i szczerze mówiąc uparłam się, że nie ostatnie. Dało mi możliwość dotarcia do nieco większego grona czytelników z czego się cieszę. Jestem też bardzo ciekawa Waszych opinii ;)

Zwykle nie umieszczam w swoich pracach ukrytych historii, ale w przypadku tego obrazka aż mnie kusiło, żeby o to spytać ^^ I otrzymałam ciekawe odpowiedzi. Kreseczki kojarzyły się Wam z: alfabetem Morse'a, filmem Matrix, deszczem, runami chroniącymi przed demonami, szyfrem prowadzącym do ukrytego skarbu, oznaczeniami oczek robótek na drutach, miejscem odpoczynku na trawie, uwięzieniem, powtórzeniami wersów, monotonią, bezkresem, nadzieją, puzzlami... To tak tylko ogólnie wymienione :) Cóż, ja też miałam pewne skojarzenia z obrazkiem. Patrząc na niego widzę ilustracje opisujące horoskopy w gazecie. Na ogół przedstawiają one właśnie kobiety. Myślę więc, że niektórzy z Nas są więźniami, marionetkami, ślepo podążającymi za zabobonami, dającymi się wykorzystywać wróżkom, wierzący w niejednoznaczne horoskopy, przesądy. Na przykład w moim przypadku ciągle jestem rozdarta, bo za czarnym kotem mogłabym biec, żeby go wygłaskać, ale gdy chcę przejść pod drabiną mam pewne opory ^^

Może podam jeszcze listę osób, które wzięły udział. Mam tu szczęśliwą cyfrę 7 ;)
- Rondo Art
- Jannel
- Aikee
- Veritaserum
- Ilona Szczęsna
- Kicia
- ARTSON

Losowanie przebiegło bez przeszkód. Ręka losująca należała do Kocurka, który na poważnie potraktował zadanie bojowe. Zamknął nawet oczy ;)




Gratuluję zwyciężczyni :) Innym uczestniczkom dziękuję za udział. Wypatrujcie kolejnego candy, bo to na pewno nie ostatnie ;)

PS Proszę o kontakt zwyciężczynię;) przez komentarz lub mailowo iselle@onet.pl

5 komentarzy:

  1. gratuluję zwyciężczyni:) jeśli chodzi o interpretacje to jest superowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku kochana jak ja się cieszę!!!!Mało gram,ale u Ciebie nie mogłam sobie odmówić;)))Kurcze taki prezent na urodziny:))
    Dzięki Kocurku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz gratuluję ^^ poproszę jeszcze o adres do wysyłki na mojego maila (iselle@onet.pl). Jestem w trakcie kompletowania bonusów do obrazka i jak tylko się z tym uporam, lecę na pocztę ;)

      Usuń
  3. Gratuluje :) fajne te interpretacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim za udział :) Wasze interpretacje i spostrzeżenia były bardzo interesujące ^^ obiecuję kolejną zabawę już niebawem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)