niedziela, 24 marca 2013

Wyróżnienie od Jadziasa

Próbowałam się odciągnąć od komputera, ale jakoś mi nie wyszło. Zajęłam się projektowaniem spodni męskich do realizacji, a tu nagle pojawia się wiadomość na poczcie. Oczywiście natychmiast sprawdziłam, bo może się okaże, że wygrałam w totka. Totek to niestety nie był, ale wyróżnienie i tak mnie ucieszyło :) Otrzymałam je od Jadziasa z bloga Jadzias - Lifestyle, media, filmy. Bardzo dziękuję ^^



Teraz czas na odpowiedzi na pytania.

1. Od jak dawna prowadzisz bloga?
od listopada 2012, czyli od jakiś 5 miesięcy
2. Ulubiony film?
mam ich mnóstwo, ale ostatnio  podobał mi się Skóra, w której żyję
3. O czym myślisz, kiedy rano otwierasz oczy?
"dlaczego to znowu ta szara rzeczywistość i muszę wstać..."
4. Złota rybka spełni jedno Twoje życzenie. O co ją poprosisz?
chcę być mistrzynią krawiectwa
5. Co cenisz w drugim człowieku?
szczerość i tolerancyjność
6. Czego nie akceptujesz w sobie?
czasem jestem za dobra dla ludzi, co wykorzystują
7. Książka, która odmieniła Twoje życie?
wszystkie moje ukochane książki fantasy ^^
8. Co sprawia Ci radość?
czekolada i Kocurek
9. Jakie miejsce na świecie chciałabyś odwiedzić w przyszłości?
w najbliższej Paryż, a dokładniej Luwr i Moulin Rogue
10. Jak wyobrażasz sobie swoją starość?
mąż, dzieci, wnuki i mnóstwo kotów
11. Czy zrobiłaś coś dobrego?
zdarza mi się, ale to nie spowiedź :)

Powinnam teraz nominować kolejne blogi, ale z racji tego, że już kiedyś to robiłam nie będę tego powtarzać.

2 komentarze:

  1. 4. Złota rybka spełni jedno Twoje życzenie. O co ją poprosisz?
    chcę być mistrzynią krawiectwa

    Uspokajam Cię - już nią jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm :) jestem prawie skłonna w to uwierzyć, po tym co dzisiaj skończyłam szyć ;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony mi czas i komentarze.
Pozdrawiam Iselle ;)